نرم افزار طراحی مهندسی Pro/Engineer Wildfire (بخش دوم) - وبلاگ تخصصی طراحی صنعتی

سفارش تبلیغ


امروز: جمعه 103 فروردین 10

ادامه بخش اول


این بخش خود شامل اجزاء زیر می باشد :
Pro/Engineer Plastic Advisor

قالب تزریق پلاستیک قطعات را شبیه سازی می کند . کیفیت محصول را افزایش داده و این کار را بوسیله نشان دادن چگونگی انتخاب ماده ، محل دروازه ، طراحی هندسی نفوذ نرخ پر کردن و مسیر های جریان و دیگر مشخصات فرآیند تولید انجام میدهد.
Pro/Engineer Computer-Aided Verification


امکان بازرسی ماشین آلات ، قالب ، قطعات قالب و اسمبل آنها را می دهد . ( مقعیت یابی چند محوره ) برمبنای جسم و ترکیبی بر اساس فرزکاری و فرزکاری 3 محوره چند صفحه ای کامل که برنامه نویسان
NC را قادر می سازد به خلق ، فرآیندهای بعدی ، و شبیه سازی برنامه های بخش دقت و کارامد. این بسته قبلاً به Expert Machinist ( ماشین کار ماهر ) نامیده می شد .
Pro/Engineer NC Sheet metal


به برنامه نویس های
NC امکان خلق ، بازبینی ، و عملیات بعدی مسیرابزار برای پرس های سوراخکاری سری و ماشین های لیزر/ شعله نقش برجسته نما را می دهد . شامل ایجاد مسیرابزار ، ایجاد نشیمن گاه ، سوراخکاری ، و نقش برجسته نمایی است .
Pro/Engineer Complete Machining


قابلیت های برنامه نویسی
NC را فراهم می کند برای ایجاد ، بازبینی ، و بهینه سازی برنامه ها برای تمام انواع ماشین : 2/1 2 تا 5 محور فرزکاری ( شامل چند محوره پیوسته ) ، 2 تا 4 محور تراشکاری ، ماشین های فرز/تراش و 2 تا 4 محور وایرکات EDM
Pro/Engineer Expert Moldbase
یک بسته که بطور کارامدی ترکیب شده است با
Pro/Engineer Foundation Advantage ، Tool Design و نرم افزار قالب سازی پیشرفته
Pro/Engineer Production Machining


قابلیت های برنامه نویسی
NC را فراهم می کند برای ایجاد ، بازبینی ، و بهینه سازی برنامه ها برای تمام انواع ماشین : 2/1 2 تا 3 محور فرزکاری ( شامل چند محوره پیوسته ) ، 2 تا 4 محور تراشکاری ، ماشین های فرز/تراش و 2 تا 4 محور وایرکات EDM
Pro/Engineer Tool Design
ابزاری را برای طراحان قالب و
Die فراهم می کند برای اینکه به سرعت قالب هایی کامل و مونتاژهای Die را ایجاد و تغییر دهند .
Pro/Engineer Complete Mold Design


یک بسته با ارزش که بطور کارامدی ترکیب شده است از
Pro/Engineer Tool Design و نرم افزار قالب سازی پیشرفته .
Pro/Engineer Progressive Die
بهترین تمرینات خود را با طراحی اتوماتیک ?حی دقیق ، مسیر یابی ، تهیه اسناد ، و سیستم های کنترل پیچیده را کاهش می دهد .
Pro/Engineer Piping Design
به شما قابلیت گسترده و مشترکی برای طراحی لوله کشی در بین ساخت را می دهد . این بخش شامل مجموعه هایی از طراحی لوله است و مورد استفاده طراحان مکانیکی و سیستم قرار می گیرد و بطور خارق العاده ای زمان مورد نیاز برای طراحی دقیق ، مس
D9 مشترک برای طراحی الکتریکی ، کابل کشی و لوله کشی را به همان خوبی ساخت و تولید می دهد . طراحان ، مهندسان تاسیسات و مهندسین ساخت و تولید می توانند به سرعت و با دقت طراحی کنند ، مسیر یابی کنند ، نقشه ها و سیستم های لوله کشی را تهیه و تولید کنند.
ارتباط محکم بین ابزار شماتیک دو بعدی و قابلیت های اسمبلی سه بعدی
Pro/Engineer امکان مبادله اطلاعات گسترده و تایید محصول را می دهد . شما کاهش کاملاً آشکاری را در زمان سپری شده و قیمت محصول خواهید دید .
این بخش خود شامل اجزاء زیر می باشد :
Pro/Engineer Cabling Design


به شما قابلیت گسترده و مشترکی برای طراحی کابل کشی در بین ساخت را می دهد . این بخش شامل مجموعه هایی از طراحی کابل است و مورد استفاده طراحان مکانیکی و الکتریکی قرار می گیرد و بطور خارق العاده ای زمان مورد نیاز برای طراحی دقیق ، مسیر یابی ، تهیه اسناد ، و سیستم های کنترل پیچیده را کاهش می دهد .
Pro/Engineer Piping Design
به شما قابلیت گسترده و مشترکی برای طراحی لوله کشی در بین ساخت را می دهد . این بخش شامل مجموعه هایی از طراحی لوله است و مورد استفاده طراحان مکانیکی و سیستم قرار می گیرد و بطور خارق العاده ای زمان مورد نیاز برای طراحی دقیق ، مسیر یابی ، تهیه اسناد ، و سیستم های پیچیده لوله کشی را کاهش می دهد .
Pro/Engineer Routed System Design
گستره توانمندی از نمودارهای شماتیک مورد نیاز برای بسیاری از دستورالعمل ها و کارخانجات را می سازد و بهینه می کند برای سوار کردن کابل های و مسیرهای لوله سه بعدی را در
Pro/Engineer
Pro/Engineer Workgroup Data Management
خستگی را کم کنید
این بخش تیم شما را یاری می دهد به خلق و کار در یک امنیت و محیط متناسب که به نوبه خود امکان افزایش راندمان و کاهش دردسرها را برای طراحان شما بدنبال دارد .
زیرا فعالیت های مدیریت اطلاعات ساده شده هستند ، آنها قادرند بر پیشرفت محصولی بی زیان متمرکز شوند . و برای آنکه به نیازهای ویژه مشتریان بخصوص خود رسیدگی کنید ، شما می توانیید از یکی از سه گزینه زیر را انتخاب کنید :
Unified Windchill Deployments
Layered Pro/INTRALINK and Windchill Deployments
Pro/INTRALINK Deployments
این بخش خود شامل اجزاء زیر می باشد :
Pro/INTRALINK
کمک زیادی به تیم های طراحی همزمان (
Concurrent ) می کند . در مکان های مختلف خلاقیت ، اصلاح و سابقه تمام انواع اطلاعات Pro/Engineer را سامان دهی میکند ، به همان خوبی پیوند دادن اطلاعات Pro/Desktop و Pro/Mechanica .
این بخش به آسانی می تواند با امکانات تکنولوژی
Windchill شرکت PTC تکمیل شود .
Windchill Pro/Engineer Extension
توانایی هایی قدرتمند برای مدیریت اطلاعات را به شما می دهد برای فایل های
Pro/Engineer درست از محیط نرم افزار Winchill
Pro/Engineer Conceptual and Industrial Design
فکر کنید ، خلق کنید ، ابداع کنید


 

 

 



  • کلمات کلیدی : نرم افزار
  • نوشته شده توسط ساجد محمدی اصل در چهارشنبه 88/6/25 و ساعت 5:23 عصر | نظرات دیگران()
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بالا

    بالا